Ever been out on a brisk walk trying to work out the stress from the day and then suddenly been hit with a wave of anxiety wondering just how many eggs are in the fridge and what condition they might possibly be in? Well, with the egg minder those panic attacks are for ever behind us. This product works anywhere too, so we can check on our eggs from the John, or the back of a police car, or even from in the emergency room, because those warning signs to turn off all cell phones are just stupid.
The Eggminder will set all of our hearts and minds at ease. Our dreams of a more peaceful world are at hand.
Thank you Eggminder. Thank you.
Waren Sie jemals auf einem flotten Spaziergang und versuchten den Stress des Tages loszuwerden, bekamen plötzlich eine Panikanfall wegen der Eier im Kühlschrank , wieviel wohl da noch drin sind und in welchem Zustand ? Also, mit dem Egg minder sind diese Anfälle für immer vorbei . Dieses Produkt ist überall einsatzbereit ,also wir können die Eier überprüfen in der Toilette, auf dem Rücksitz eines Polizeiautos, oder auch in der Notfallambulanz eines Krankenhauses, denn diese Warnschilder, das Handy auszumachen sind einfach unsinnig.
Der Egg minder wird unsere Herzen und Geist beruhigen . Unserer Traum einer friedfertigen Welt ist zum Greifen nah. Danke, Egg minder, Danke .
Kommentar ;
I have been in the back of many police cars and have never been allowed to keep my cell phone with me, however, I did manage to convince the camera operator from "COPS" to steal my phone from the front seat and check on my eggs for me. Unfortunately, he was caught putting it back and fired on the spot before he could give me a full report. The app. could be a little faster.
Ich war schon oft hinten im Polizeiauto und durfte nie mein Handy behalten, aber..ich konnte den Kameratypen vorne überzeugen mein Handy zu schnappen und meine Eier für mich zu überprüfen. Leider wurde er beim zurückpacken des Handys erwischt, und auf der Stelle gefeuert bevor er mir einen kompletten Bericht abgeben konnte. Die App könnte auch etwas schneller sein
Geht in diesem Tenor weiter ...
Lesezeichen