Der schwarz-weiße kannt vielleicht a Bantam sei? Di andern moan i san Bielefelder Kenn? Oder Federfüße, oba dafür sans zu dunkel oder?
Druckbare Version
Der schwarz-weiße kannt vielleicht a Bantam sei? Di andern moan i san Bielefelder Kenn? Oder Federfüße, oba dafür sans zu dunkel oder?
Federfüße ham Federn an die Füße :kicher: und die Isabell-pf Küken sind gelb mit bißi grau.
ungefähr so:
Anhang 99364
Di Fias hob i ja no need gseng, Fritz,.... :laugh und des kanntn vo di Farben aa Gold-porzellan sei, oder?.....keine Ahnung. Wia dees Foto schaun di ned aus, vui dunkler san di!
gold-pf und isabell-pf uns birkenfarbig
Anhang 99365
Mei, sooooo scheeee :love
Naaa, oba des is ned a soa Farb,....i denk des san doch di Bielefelder Kennhühner. Ja hoffentlich hodd dann di Frieda noch Kloane mit Federn an di Haxn :please Oba bei da Adele besteht ja aa no Hoffnung. Bin auf heit omd gspannt, dann miasadn alle do sei, oder?
Hoffentlich is dann ned Randale, wenn di Fritzi mit ihre zwoa zum schlafen zu di Muddis geht ??? Oder sollt mas lieber zu di Großen doa??? Wos moanst?
I bin jetzt bei meim Onkel, internet erfolgreich angezapft :laugh
so schöne biberl :)
Bei de Bielefelder sieht man scho de geschlechter ;)
also wenns so wie bei großen Bielefeldern ist :D
Des Bantam is ja scheee, her damit :rofl
hoffentlich schlüpfen noch a paar Federfüße! Aber de ham heute nacht ja a no zeit.
und pass auf! Wenn de Küken aus dem Karton fallen dann kommen sie da nichtmehr rein! :o und könnten erfrieren oder soo..
da stimm i dem Hühnerbaron in allen Punkten zu.
I hob aa grad g´schaut. Bei mir sans bis jetzt 3 und einige san noch angepickt. Morgen früh schau i wieder.
I denk ned, daß do oans rausfallt, de hocken doch unter der Mama. Oder i schneid den Karton a bissl auf!!
Und wia is des etz nacha mit der Fritzi, geht des guad, wenn di wieda bei de Glucken schlaft??? Oda is gscheiter i duas zu di anderen in großen Stall?
Wenn morgen früh die Küken aktiv werden und druchs Nest laufen kann sowas schon mal passieren.
Es kann passieren, muss aber nicht!
Ich würde auf nummer sicher gehen und aus Einstreu ne rampe bauen :laugh
Schläft de Fritzi bei denen im Nest, oder wie?
Wenn sie "nur" im Stall schläft wird es nix machen, denk ich.
Außer die Glucken verstehen sich untereinander nicht, aber das kann ich nicht sagen...